מהיכן אפשר לקבל הלוואה?

מערכת שורש  יח אב, תשעח  7/30/2018

כדי להוזיל עלויות של הלוואה , כל מה שצריך לעשות הוא לבדוק כמה אופציות, לבצע השואות ריביות ולבחור בהלוואה המתאימה לכם מכל
.......................

מהיכן אפשר לקבל הלוואה?
אם יש לכם עסק, חברה או כל ארגון ואתם רוצים לבצע בו מהלך שיווקי, לרכוש ציוד או מכונה יקרה ולפתח את העסק כמו גם להוציא אותו מחובות - חשוב שתדעו כי הלוואה נכונה בריבית נמוכה עם פריסת תשלומים נוחים יכולה לסייע לכם מאד בשיקום העסק. אבל איזה סוגים של הלוואות לחברות והלוואות לעסקים ישנן?
הנה רשימה של כמה כאלה:

הלוואה מהבנק – הבנק שלכם בו נמצא החשבון העסקי של החברה, הוא מקור לגיוס כספים והוא מציע לבעלי עסקים וחברות הלוואות מסוגים שונים כמו למשל הלוואת גרייס, הלוואה צמודה למדד, הלוואה בריבית משתנה, הלוואת בלון ועוד. כדי לדעת מה הדרך הנכונה ביותר לשקם את החברה שלכם או לגייס עבורה כספים: הגיעו אל היועץ העסקי של הבנק ונסו לבדוק איזה מסלולים לגיוס כספים לעסק ישנם, מהן הריביות וכיצד אפשר לבנות תכנית הלוואה מותאמת אישית.

חברות חוץ בנקאיותהלוואות לחברות ולעסקים מתבצעות גם באמצעות הלוואות חוץ בנקאיות. הלוואות מסוג זה מוענקות מחברות העסוקות בתחום שבדרך כלל יכולות להציע תנאים טובים יותר ללקיחת הלוואה. חברות כאלה מציעות פריסת תשלומים נוחה, ריבית נמוכה, החזר חודשי בצ'קים ללא קשר לחשבון הבנק והתאמה של הסכום בהתאם לצרכים של העסק או של החברה.

הלוואה לחברות מעמותה – דרך נוספת אשר באמצעותה אפשר לנסות לקבל הלוואות לחברות או סיוע כספי בתנאים נוחים היא באמצעות פנייה אל עמותות המלוות כספים לעסקים. נסו לבדוק מהן האופציות שלכם בפנייה כזאת, מהן הריביות (בדרך כלל הלוואות כאלה אינן נושאות ריבית ) ומהם תנאי התשלומים. בכך תוכלו לגייס כסף למטרות העסק אך לעשות זאת מבלי להיתקל בריביות גבוהות.

הלוואה מתוך המשפחה – הדרך הטובה ביותר לקבל סכום כפסי לשיקום העסק ללא ריבית היא באמצעות קבלת כספים להשקעה בעסק מבן משפחה. כדי לעשות זאת יש לפנות לגורם שאתם סומכים עליו וכזה במשפחה שיש לו את הסכומים הדרושים, תוך שיש לכתוב ולחתום עם בן המשפחה על 'זיכרון דברים' על מנת לקיים את ההסכם להחזרת הכספים. עם זאת חשוב לדעת שהלוואה בתוך המשפחה עלולה להיות גם סוג של סיכון שכן כספים ומערכות יחסים קרובות הם מועדים לפורענות, לכן יש לבדוק טוב טוב את מהלך העניינים ואת התחושות שיש לכם ולאדם המלווה לפי לקיחת ההלוואה.

לסיכום, כדי להוזיל עלויות של הלוואה , כל מה שצריך לעשות הוא לבדוק כמה אופציות, לבצע השואות ריביות ולבחור בהלוואה המתאימה לכם מכל.